New Years eve

What a night!
Dagen igår var en vanlig jobbdag, men Henk kom in redan vid 4 så då blev jag av med Alwin och kunde börja göra mig iordning. Fixade naglarna, duschade i lugn o ro medans de andra jobbade. Haha :D

Fixade hår o smink sen när de kom.
Klockan 8 skulle vi vart på en resturang i Baarlo, 40-50 minuter härifrån. Tror ni vi var där då ? Nejnej, vi körde nog vid 8. That's how we work.

Började med att gå in på fel resturang med där de gick rundr för se om vi hittade några vi kände, vilket vi såklart inte gjorde så det var bara att hoppa in i bilen igen och köra till nästa resturang, som var de rätta! Ett wok ställe. Låg som buffé, ärska grönsaker, rå fisk, skaldjur, kött osv. Sen tog man vad man ville ha och gav till dem så wokade eller bbq:ade de maten. Himla gott faktiskt. Alla åt som de inte sett mat innan, haha. Sen efterrätt på det, goott! Testade sushi med förresten, gott, inte jäätte gott o inte äckligt men kan klart äta det igen. Har du testat det ännu sofie ? ;)

Drog vidare till Kubke vi 10-tiden. Japp det var jag, såklart, som var chauförr, men det gick bra. :)
Vid tolv krmades o kindpussades vi Gott nytt år med alla vi "känner" elr vet vilka är kanske man ska säga, haha :P

Dansade loss som aldrig förr. De hade det stora dansgolvet öppet. Stort dansgolv, scen med 1 större upphöjning och 2 mindre. Gissa vart vi dansade hela kvällen ? ;)
Dansade i stort sett hela tiden, tills lite innan 5 då vi ville hem, skulle ju faktist upp vid 8 idag. Så vid halv 6 var vi hemma. Galet ? Ja! Kul ? Absolut!
Har redan bestämt vart jag ska fira nyår nästa år (detta året!) och då ska jag INTE köra! ;)

Bilder, såklart:

Resturangbesök. Kate, Chris & My

Frida, jag & Josse

Taket i Kubke



Blev som sagt 2 timmars sömn innan vi skulle upp för att fodra o mock några boxar. Nu går vi in och ut o byter på skritten. Sovit 2-3 timmr har jag med lyckats göra. Skönt. + tvätta o säda mitt rum lite, håller på o fixar med fotona jag framkallat. Visar sen.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vad fin du va! :) GOTT NYTT ÅR <3

2010-01-01 @ 15:54:54
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0