Roggel

Snabbt inlägg innan jag går o lägger mig :)

Inget speciellt har hänt. Mer än att vi var på ryttarfest igår i Roggel. Internationella tävlingar där. Himla trevligt, som vanligt :) Var väl hemma vid halv 3 sen upp idag o mocka sen följde jag o Alwin med till Roggel o kollade. ick väl tyvärr inte jätte bra för någon utav dem, menmen. Kul o komma iväg o Alwin hade kul.

Nu gör resten av tjejerna iordning sig för att åka dit på sista festen innan Josse åker hem. Hon lämnar oss imon, så himla tråkigt :(
Iaf så sitter jag barnvakt, men hade tänkt gå o lägga mig snart, såfort filmen är slut på tv'n. Wimbledon. Är så himla trött. Tråkigt att jag inte ska med, men skönt på ett sätt då jag är så himla trött.

Go Natt då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0