Här ska det vara en rubrik.

Precis hemkommen från stan. Köpt present till min kusin som tagit examen och fyllt 25 år o ska fira allt detta på fredag. Jaja. Även lånat en bunt med böcker.
Annars? Fick värsta rycket med o baka, men nu vet jag inte om jag orkar, vill baka något jag inte brukar göra, alltså inte muffins o kladdkaka..
Är sugen på pizzabullar, men då måste jag köra o handla, tror det är för ansträngande för mig idag, haha.. Äsch, får fundera vidare..

Ska iaf göra Jossans Tacopaj någon dag! Ska bjuda familjen på mat, sagt det nu sen jag flyttade hem, kanske dags o ta tag i det nu.

Dessutom exakt 2 veckor tills min skola börjar, usch vad tråkigt. Men till jul är det över och gjort, lika bra.
Pusss.


Fina Dennis :( <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Min tacopaj :D Gör en gooo och hälsa familjen Olsson så mycket från mig ;) haha!

Pusssss <3

2010-07-28 @ 22:35:10
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0