Varning!!

Två inlägg på samma dag. Kors i taket!

Ska strax cykla till byn för att ta bussen i till stan. Öl, eller vin, med trevliga vänner :)

Mamma sa precis "Ta inte med dig en hund inatt"
HAHAHA!!

Va nämligen på Åbron i onsdags med Sofie o Tojja, en öl o skitsnack. Myyys! Iaf sen när Robin kör hem oss är det en lös hund nere på min väg, stannar o går runt o försöker hitta ägaren. Klockan var alltså 12-halv 1 på natten. Ingen blev iaf sur för vi väckte dem, och inte hittade vi ägaren heller. Så fick ringa till polisen o det slutade med att jag fick ta hem dem över natten..
Släpper den i garaget o går o väcker mamma o sger att jag har en hund i garaget. Hon fttade inte riktigt sen går jag o visar så står denna sötingen o viftar på svansen med öronen framåt, då brast det för oss. Höll på o kissa ner mig, så himla komiskt!



Skrev en fin lapp med som jag satte på dörren ut till garaget, så ingen skulle bli överraskad på morgonen efter. Haha.
Hittade ägaren till hunden morgonen efter. "Du kan lämna han i hundgården" Jahapp, så det gjorde jag.

Jaja, laater.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha! Älskar din lapp! Klockren! Men stackars hund! Occh vvadå du kan lämna den i hundgården? Neej, vissa människor alltså. Fy!

Men va kul med uppdatering tjejen. Jag väntar med spänning på falsterbo :D



PUSS <3

2010-07-16 @ 22:09:03
URL: http://josefinetapper.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha, skum ägare alltså... han har fortfarande inte tackat? :O

2010-07-17 @ 15:39:23
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0