IQ fiskpinne

Går inte så bra för mig att uppdatera.. Vart underbart, jätte varmt väder här, tills igår då det regnade hela dagen, verkligen öste ner!
Det var även då jag höll på att bli idiot tack vare Fabio....... Longerade en häst i rishuset, började ösregna o hoppades på att Leoni o Fabio skulle ta in hästarna från skritten. Leoni kom o red en häst, eller rättare sagt en ponny.
Iaf, hoppades på att "smarta" Fabio skulle inse att hästarna som var på skritten skulle in, han höll på att klippa en häst - alltså man kan gå ifrån en stund. När jag var färdig longerad skyndade jag mig o fixa hästen, in med den i sin box, skälla på Fabio att regnar det såhär mycket måste hästarna in!
In med 6 dyngsura hästar, gått igenom täcke o allt..
Jag börjar ta av dem täckena o lägga på svett täcken, vad gör Fabio? Jo, han går o hämtar halm o lägger in till en häst! Som för det första inte behövde halm och som det andra inte ens var en av hästarna som vart ute i skritten o blivit blöt. Hallå IQ fiskpinne?!
Det enda jag säger till honom är vad han ska gör och hur han ska göra det, typ. Blir knäpp o jobba med sånna. Jaja, snart slipper jag honom, haha..

Ska försöka uppdatera lite mer ikväll, ska bara köra o leta väska eller liknande att packa i. Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaaa, världens bästaste ska världens bästaste sommar! :D hihi <3

Haha! vilken smart kompis du verkar ha där nere ;P

2010-05-27 @ 23:16:48
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, stackare! Guud va jobbigt. Kom hem till sverige istället vet ja :)

2010-05-27 @ 23:42:13
Postat av: Hanna

oj oj oj.. Här kommer allt på en o samma gång ja.. ;)

2010-06-07 @ 14:50:01
URL: http://haannaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0