26 april, i Holland

Första jobbdagen, för denna gången. Gått bra, lite trött i benen o fötterna så ska strax köra till lägenheten o sova, packa till mig själv gjorde jag innan. Åker till Lummen i Belgien imorgon vid 3-tiden. Hoppas verkligen vi kommer iväg i tid då vet checken stänger vid 18. Jaja, det löser sig :)
3 hästar som ska me, Abeltje, Flicka o Chili Pepper, en ny eller kom precis innan jag åkte hem för några veckor sen.
Frida o Henk ska iväg o träna med några andra hästar innan vi åker imon, vilket betyder att jag inte kan packa in i lastbilen och det blir ju lite jobbigt. Jaja, även det kommer ju lösa sig.

Ska försöka fota lite i helgen så jag har något o visa :) Hörs nästa vecka! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Spännande hörrö :) Ja bilder vill vi se!!

När och var är det dom stora roliga täävlingarna är i Holland i sommar? Aachen? Antar att Frida och Henk ska dit då och då vore det ju naajs att komma och hälsa på :D har ingen aning om om jag kommer få ledigt än men dt visar sig...

Hälsa alla och ta hand om dig! Puss

2011-04-27 @ 10:59:53
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0