Spania

Va mer om Spanien...?
Kan ju berätta om alla knäppa saker, jag, Nicol och Malin va med om. En av dom första kvällarna när jag är med dom, beställer vi pizza i resturangen, efter vi vart och druckit i Teun's lorry, de springer till Nicol's lastbil, pizzorna ser ut som dom vart med om andra världskriget, vi äter med händerna som några djur sen går vi ut. Nicol får syn på en "katt", vilket visade sig va en sån rund grej med el-sladd. Haha, som vi skrattade!

En annan gång fick jag och Malin för oss att laga mat i hennes lorry, hon hade fått en gas-platta av sin ryttare, så vi fixar ihop den med gasen, så som vi tror det ska vara. För vem orkar läsa bruksanvisningen? Vrider på lite gas och tänder på. POFF! "DET BRINNER, DET BRINNER" Sen slutade det brinna från plattan och brann bara lite från gasflaskan och Malin blåser och viftar och tillslut slutar det brinna. Vi kollar på varandra och brister ut i gapskratt! Hahahha. Det första vi läser sen är att den endast får användas uthomhus. Ouups!!
Fick bli mat på resturangen iaf, haha.

Dessutom var Malin verkligen livrädd för spindlar och en kväll var det en spindel på taket i hennes lorry. När hon ser hen spindel gör hon världens roligaste ljud "ooouh". HAHAHA! Dessutom när spindlen flyttade sig mot mig, fast uppe i taket skrek jag till men Malin hon skrek ännu mera, utan att veta vad jag skrek för. Ni kan ju tänka er vad vi gjorde efter, japp, skrattade - igen!

Som jag har skrattat nere i Spanien. Hänt så mycket knäppa och roliga saker.
Får ju förresten inte glömma och berätta om våra fina smeknamn på alla. Himla praktiskt så förstår inga vem det är man pratar om!
Ex. ryttargrannen, pojkvän(ner), ex, hamstern, sovkompis, dunjackan, vakten med fula kläder.
Vakten med fula kläder var en vakt som gick framför oss när vi handwalkade en morgon och jag kläcker ur mig att vakterna har väldigt fula kläder, (bruna typ joggingbyxor, matchat med en brun tröja och en brun keps, och det är ingen fin brun färg..) Iaf, när jag precis sa det vänder sig vakten om och stirrar på oss och vi blir så chockade för det var precis som han fattade så då börjar vi ju såklart skratta igen.
Hamstern t.ex. är en annan vakt som verkligen liknade en hamster! Sjukt likt. Han blev lustig i slutet, gick förbi i våra stallgångar, spanade på mig från en kulle, eller hur man ska säga, visslade efter Malin osv.

Kameran var knappt med detta året, vilket är sjukt tråkigt nu i efterhand att inte ha några bilder. Meen, kanske är det lika bra att den inte var med på alla fester? ;)
Här kommer några iaf.

Drinkar innan resturang besök uppe i byn med Malin, Nicol och Emelie :)

Snygga Nicol o hennes boss, förfest i deras lorry

En annan kväll, Malin o Nicol.

Hihihi.

Det var nog allt om Spanien och Sunshine Tour 2011.
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0