Hit och dit och lite dit

Tydligen va jag ledig idag, gött att man får reda på det när man gått upp o klätt på sig, men va ju väldigt skönt o krypa ner i sängen igen! Lagt in foton och filmer på den externa hårddisken, läst lite bloggar o nu tänkte jag att det va dags för mig o blogga igen!

Så, för 3 helger sen va jag på tävling i norra Holland,  Zuidwolde. Körde dit redan på onsdagen då det var vetcheck. Söndage regnade bort så de bestämde sig att strunta i att hoppa o vi begav oss hemåt. Packade upp o städade lastbilen samma dag och fick va ledig på måndagen. Tisdagen var det dags och packa igen + att jag klippte Kirfa och öronen på de andra. På kvällen körde vi mot Spanien, stannade i Frankrike under onsdagen, sen vidare mot destination Spaninen. Kom hem tisdags morse, packade upp o städade lastbilen. Ledig onsdag. Torsdag packa igen och iväg till Valkenswaard (här i Holland ca 30min härifrån). Tävling fre-sön. Packade upp igår och städade och som sagt ledig idag. Jag har haft fullt upp vill jag lova! Tror att vi åker igen på tors. Fullt ös medvetslös! Haha, but i like it.

Iaf Valkenswaard, hade 4 hästar me mig. Fredagen hade alla ett ner. Lördagen 2'a med chesterfield i medium tour. Söndagen snabbast tid i 7-årss men sista ner i omhoppningen. Men sen vann han small tour med flicka, medium tour med chesterfield och sen GP med Kirfa! What a day! Vann 3 av 4 klasser, wooho! Så nu får vi va med till helgen. Global Champions Tour o allt då! Men tror inte han rider det.. Ska iaf bli kul!

Nej, nu ska jag nog kolla på en film. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0