13 feb


Såhär såg det ut förra året när jag packade till Sunshine Tour, Spanien.
Och då bodde jag i Holland så kunde packa hur mkt jag ville i lastbilen.
Och då var ja inte ens klar.
Nu bor jag i Sverige och ska först flyga till Holland, sen lastbil till Spanien.
Nu får jag max ha 25 kg på flyget. Sen valfri vikt på lastbilen.

Hittar nya saker jag vill ha me mig varje gång jag går in i garderoben typ. Inte bra. Inte bra.
Men saker som schampoo tvål etc köper jag i Holland så sparar jag lite vikt :)

Innan jag och mammi kör mot Växjö airport imon ska jag ha:
Vart i skolan o hämtat mina betyg
Fikat me en kompis
Checkat in på nätet
Packat det sista
Städa rummet
Ta ut euro.

Det lööser sig.
Pussis

Ps. Kommer få flyga i 2 jackor, finns risk för att jag får åka i gummistövlarna me för de väger så mkt! Haha, tänk er min flygoutfit imon! Hihih.. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha! fota, det vill jag se ;P

2011-02-13 @ 22:22:00
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Lixy

bra blogg!

2011-02-14 @ 09:51:53
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0