14 feb. Finally!

God Kväll! Snart kör vi mot Växjö Airport.
Väskorna är äntligen stängda, proppfulla occh med litelite övervikt. Känns dock som jag glömt något, men i värsta fall kan man köpa det på plats :)

Min flygoutfit kommer bestå av lång kofta, kort vinterjacka, skinnjacka, jeans, raggstrumpor och stövlar. Himla fin kommer jag va. Nu ska jag försöka stressa ner tills vi ska köra. Vart full rulle idag.

Hörs när vi hörs! Kanske innan vi kör mot Spanien, kanske i Spanien annars hörs vi när jag kommer hem i slutet av mars!

Puss puss alla läsare och vänner! <3

PS. har hittat en som kmr ner 7mars och stannar tills vi är back in Holland. Så himla bra! :) DS.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha så kul! Festa lite åt mig! Och hälsa alla hälsningsberättigade :D



PUSS!

2011-02-15 @ 19:26:25
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0