Är det inte typiskt...

Jag åker till Holland på måndagkväll (oj det är ju redan imorgon kväll!) på torsdagen är det beräknat att vi ska börja röra oss neråt södra Spanien med 8 hästar. Ett stopp i södra Frankrike, Biarritz, sen vidare. Iaf om vi gör som förra året och då är vi framme  på lördag :)

Men nu har tjejen jag skulle grooma me blivit sjuk och ligger inlagd på sjukhus, så himla tråkigt. Men "tur" att det blev nu och inte i Spanien om man får säga så.. Hoppas på det bästa att hon blir frisk iaf, det är ju det viktigaste :)
Men nu är det så att de ser ut som jag får åka ner själv med 8 hästar.. Frida hoppar visserligen bara small tour som är för unghästar, dvs tävlingsdagar tis-tors. Sen fre-sön tävlar Henk big tour. Men det är ändå 8 hästar att ta hand om varje dag. Jag som inte är så jätte bra på hästar heller. Men det löser väl sig sa gubben som sket i vasken. Haha.
Så nu raggar jag folk som kanske kan hoppa in någon eller några veckor iaf.

Om man ska se det posetiva ur det hela så är det väl att jag får lastbilen för mig själv, lite lättare att hålla ren då imed den inte är så stor.

Nu får jag nog börja packa lite. Känns som det är dags! Hörs när vi hörs. Pussss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch vilken otur :S Hoppas det löser sig! :) PUSS

2011-02-13 @ 20:02:02
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Oj tjena, du kommer vara lagom mör när du kommer tillbaka! Snacka otur, hoppas - som sofie säger - att det löser sig. Ha så kul, lova att försöka uppdatera lite :) Puss på dig

2011-02-14 @ 18:16:20
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0