senaste veckan

Hola Chicas!

Vad har hänt sen sist? Dagarna i stallet har flutit på, sakta men säkert :) Och mycket jobb - såklart!
Söndags kväll bestämdes det att vi skulle på fest och vips stod Frida i dörren och jag nästa precis utkommen ur duschen med pyjamasen på mig. Vad tusan tänkte jag, va ju ledig på måndagen, så vi åkte till Asten, efter en sväng inom tältet som var uppe unde Sprinter Festivalen här i Middelbeers, dock var det bara ca 10 pers där inne så det var då vi bestämde oss för att det fick bli Asten.

I måndags var jag som sagt ledig. Så då åkte jag och den vita bilen på utflykt till Breda för att träffa Malin, en tjej jag lärde känna i Spanien. Eller egentligen skulle jag hem till henne från början i Den Hout, vilket är bara lite utanför Breda, men jag hittade inte dit och GPS'en funkade inte i bilen... Typiskt va! Så efter mycket körande hit och dit fick hon ta sig in till Breda centrum så träffades vi där. Gick lite på stan och hade det allmänt bra. Sen började den långa resan hem till henne, hon bor jämte ett pannkakshus så vi tänkte vi skulle äta där. Japp, ni läste rätt, skulle. När vi väl hittat till henne, efter att ha kört fram och tillbaka på motorvägen och x antal andra vägar så kommer vi fram och de har precis stängt! Så himla typsikt! Men de andra som hon bor me hade lagat mat så vi fick supergod mat iaf :)

I onsdags kväll var jag klar vid typ halv 8, direkt till affären då de alltid stänger kl 8. Får sms av Veronica och vid 10 är vi inne i Eindhoven och ser den nya Pirates of Caribien filmen i de snygga 3D glasögonen! Bra film, borde gå på bio oftare! Va sen inte i säng förrens halv 2 så igår blev det en tidig kväll. Det behövdes!

Ikväll har vi haft BBQ vid stallet, mysigt!  Gullat med Amy och Alwin har kört traktor - det kommer vi få höra nu!
Nej, nu ska jag göra mig redo för sängen, är en dag imorgon också ;) Frida ska tävla, men ska inte med stannar hemma så har nog o göra, klippa häst eller hästar lär det bli!

NATTI NATTI :)

Alwin hjälper pappa o longera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0