My room

Före: (Väldigt stökigt också! Precis kommit hem från IKEA o bara slängt in grejjerna osv..)



Efter:




Blev ju ganska fint va :)
Ledig idag, så jävla skönt! Har städat rummet och bilen idag, tvättat, fixat credit på min holländska telefon, kollat fillm och nu ska jag fixa lunch o kolla på ännu en film, eller kanske serie. hihi :) Sen ska jag nog träffa Veronica ikväll, kul att man har vänner här nere som man kan köra o träffa när båda har tid :)
Nu ska jag göra lunch. Kanske kolla ännu en film. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul att se hur du har det! :)

2011-06-01 @ 00:08:55
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Hanna Jeppsson

Halloj på dej! :)



Du, har ni behov av någon sommarjobbare? :) Inte jag nu utan en annan tjej. 17 år :) maila mig. :)



PUUUUUSSSS! <3

2011-06-01 @ 09:20:18
Postat av: ANGELICA

heeeeeeej min allra finaste kusin! tack, du är bäst! vi åker på söndag :D då får du kolla in på min blogg då och se hur vi har det :) jag kollar din blogg också men orkar inte heller kommentera alltid hihi :P tycker vi får skypa snart också! katterna kommer sakna dig när du inte är kattvakt ;) haha. saknar dig! ha det gött din mört <3 <3 <3 <3 <3 puss

2011-06-02 @ 19:09:18
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: ANGELICA

hej snygging! conversen kostar runt 250-300 om jag inte har fel :) billigt billigt! vilka vill du ha? saknar dig!! pusssssssssss <3

2011-06-08 @ 15:01:02
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0